let's talk

~Monday 12th of April 2021~

Welcome to UkuWorld!

Viva La Ukulele

UkuWorld is the center for all your ukulele needs! Tune your ukulele with our advanced UkuTuner. Practice chords with UkuChords and step up your game by learning ukulele scales at UkuScales. Don't know where start? Go over to UkuGuides and read some of the comprehensive guides or just go over the quick tips. In the end, above all, enjoy playing your favorite songs on your ukulele with UkuTabs where you can find a huge amount of songs available at your fingertips.

  • Author
    Posts
  • #19177 Reply

    hi! I’m Mia hehe. Idk what to write.. ..but I’m new here and I love any song by Chloe Moriondo.. ..umm, I’m bi (aka kinda gay) and i and artist. My friends call me the iNdIe BiTcH sooo. I hate quarantine and I don’t like online school (omg its soooooo boringgg) I’m not gonna tell you my age because there are some creeps out there ngl. Anyways, idk why I’m telling you guy all this but now yoou know my life story heh. I’m sorta new to playing uke, so any recommendations? I’m not like super new but like you know..
    Anywaysssssssssssss, thanks for reading this sad paragraph (I have way too much time on my hands, really its sad)
    ~ Mia

    #19179 Reply

    omg, can i just say i relate to you on a personal level. im kinda new tooo, and im pansexual!
    if you want a song to practise i recommend anything harry styles! Escpecially Falling, its easy to transpose to easier chords

    #19181 Reply
    imgay7

    Heyyyyy I’m basically the same. I’m bi as well, a bitch don’t know shit about their gender, and I’ve been playing the uke for a couple years now. So yeah. I’m on my way to being the ultimate queer lmao.

    #19182 Reply
    b.j.queen.of.scribbles

    HALLELUJAH i’ve found my people! that “sad paragraph” is also basically my life story at this point. i’m also bi and i got a uke last christmas so i’m kinda new but like not really.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Reply To: kinda gay
Your information:





<a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">